اخبار ورزقان

اخبار ورزقان
NEWS (((( سامانه پیامکی 50001333334389 ))))
ابزار وب رایگان-ترجمه سایت انگلیسی

حجت الاسلام مهدوی، امام جمعه محبوب ورزقان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با انتقاد صریح از مسئولین شهرستان و استان وضعیت فرهنگی و اقتصادی این ورزقان را نامطلوب ارزیایی کرد.

امام جمعه محبوب ورزقان

حجت الاسلام مسعود مهدوی، امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه ی این شهرستان با اشاره به هفته وقف گفت: پس از زلزله ورزقان کمک هایی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه در راستای بازسازی مساجد صورت گرفته است که کافی نبوده و نیاز است توجهی بیشتری در راستای مرمت و احیای مساجد از طرف دولت و خیرین صورت پذیرد.
 

وی در رابطه با مسائل و مشکلات شهرستان ورزقانادامه داد: مقرر بود کارخانه های ذوب وپالایش مس سونگون در این شهرستان احداث و قریب 6000 نفر در این کارخانه ها صاحب شغل شوند که متاسفانه علی رغم هزینه های سنگین، احداث این کارخانه ها لغو شده و قرار است به کارخانه کاتود مس تنزل پیدا کنند .
 
وی افزود: این منطقه به خاطر بی توجهی مسئولین دچار فقر فرهنگی و محرومیت شده است و باید مورد توجه ویژه مسولین استانی و شهرستانی قرار گرفته و با اقدام عملی و نه فقط حرف و شعار خالی، فقر و محرومیت از این منطقه سر شار از سرمایه های معدنی و کشاورزی و...زدوده شود.
  امام جمعه ورزقانتصریح کرد: چرا مردم منطقه را سیاست زده می کنید؟ تا امروز به دنبال این سیاست مدار و فردا به دنبال فلان نفر باشند؛ چرا با برنامه ریزی صحیح و کار جهادی مشکل اشتغال جوانان  این منطقه ی برخوردار حل نمی شود؟ چرا بسیجی وار وارد عمل نمی شوید تا با کمک همدیگر مشکلات و محرومیت را از این منطقه ریشه کن کنیم؟
 
وی ادامه داد: باید نظارت ها در منطقه دقیق تر شوند تا زمینه فساد برای سود جویان فراهم نشود.

آناج




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 آذر 1393برچسب:, توسط آقای کیومرث کاظم پور
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت خبری ورزقان و روستاها می باشد. | طراحی : پایگاه اطلاع رسانی